Testovací zařízení alternátorů řízených z ECU (řídící jednotky) vozidla.

Testovací zařízení alternátorů řízených z ECU (řídící jednotky) vozidla.
1 ks skladem
EU0001
EU0001
EU
původně 21 780 Kč
bez DPH
Popis produktu Popis produktu
Ke stažení Ke stažení

Popis produktu

Testovací zařízení alternátorů řízených z ECU vozidla

 

Popis funkci zařízení:

 

Zařízení ukazuje panující podmínky v instalaci auta, zároveň umožňuje komunikovat s alternátorem tak, jako by toto zařízení bylo uvnitř auta a bylo řízené počítačem vozidla.

 

Přístroj byl navržen tak, abychom mohli otestovat alternátory, které jsou ještě namontovány ve vozidle

(po vytažení zástrčky z alternátoru a přípojeni příslušných vodičů přístroju) a také samostatně otestovat regulátory napětí (po přípojeni regulátoru standardní zkoušečkou regulátorů).

 

 

Přístroj umožňuje určit, kdy regulátor napětí je schopen správně komunikovat s počítačem vozu a také jestli správně reaguje na dané parametry.

 

Přístroj podporuje nasledující protokoly:

 

1 - Lin Com

2 - D u alternátorů vozidel Mazda

3 - Rlo u alternátorů Denso

4 - Rvc u alternátorů Delco Remy

5 - SIG u alternátorů skupin Ford,Volvo a Mazda

6 - programovatelný generátor PWM s proměnnými parametry

 

Popis přístroje:

 

Zařízení obsahuje 4 barevně označené dráty. Černý a červený vodič slouží k napájení zařízení,

červený je plus a černý mínus. Zařízení bylo zabezpečeno, aby při záměně vodičů, nebo také při větším napětí až 40 voltů, nedošlo k poškození zařízení.

Další vodiče, které mají barvu modrou a zelenou, slouží ke komunikaci a ovládání alternátoru.

Drát zelený je ovládací vodič alternátoru a připojujeme ho do portů jako:

 

- Lin

- Com

- Rlo u alternátorů Denso

- Rvc u alternátorů Delco Remy

- D u alternátorů vozidel Mazda

- SIG u alternátorů skupin Ford, Volvo a Mazda

- a jiné analogové terminály PWM po výběru frekvence

 

Modrý vodič se používá k testování terminálů DFM, Fr a informuje nás o aktuálním rozsahu zatížení alternátoru.

 

 

 

 

Práce s přístrojem:

 

Přístroj se spustí automaticky po připojení napájecích svorek(červený a černý).

Na displeji se zobrazí hlavní nabídka a uživatel si pomocí šipek vlevo/vpravo vybere funkci, která ho zajímá a potvrdí tlačítkem OK.

Ovládání alternátoru začíná, když stisknete tlačítko nahoru/dolů s cílem nastavení napětí.

 

Následující informace se zobrazí na obrazovce:

 

referenční napětí - napětí alternátoru, které chceme získat

aktuální napětí - proud nabíjení alternátoru

DFM - současná míra využití kapacity alternátoru

Informace o typu a třídě připojení a také výrobce regulátoru napětí

 

Zelený a modrý vodič musí být připojeny k příslušným svorkám alternátoru.

Některé regulátory napětí vyžadují dodatečné připojení, aby správně fungovaly,

jako npř. B+ u alternátorů SIG

Modrý vodič může zůstat nepřipojen v režimu COM a parametr DFM je monitorován stejným kabelem, který řídí napětí alternátoru kde v testovacím režimu tlačítko nahoru/dolů určuje nastavení požadovaného napětí.

Je třeba si povšimnout jestli změna určeného napětí způsobuje změnu aktuálního napětí alternátoru a také jestli parametr DFM odpovídá aktuálnímu zatížení alternátoru.

Testovací režim PWM je nastavitelný. V tomto režimu je možné měnit frekvenci signálu PWM

(v rozmezí od 1KHz do 1OOKHz tlačítkem vlevo/vpravo a také nastavení střídy od 1% do 99%, tlačítkem nahoru/dolů).

 

Chcete-li opustit testovací režim,stiskněte tlačítko ESC

Webové stránky vytvořil Acceler